fredag 27 februari 2009

Tack för senast, nu är det helg!

Jag håller med föregående talar, Jennypenny, det var jättetrevligt i går. Nästan så att jag är mätt fortfarande efter all god ost och allt tilltugg. Tack Sandra för att du delade med dig av ditt vin, nästa gång bjuder jag!

Har precis avslutat en god lunch på Kalori, se http://halsoinspiration.wordpress.com/ och nu är det dags för mig att ta helg. Helgen bjuder på en namngivningscermoni i morgon samt besök av pappa med sambo på söndag. Johanna ser fram mot det, vi har nämligen inte träffats sedan långt innan jul så nu har de med sig både julklappar och födelsedagspresenter!!!

Ha en trevlig helg allihopa! Ser fram mot nästa gång vi träffas och tårta.

Anna - jag kollar Bitterfittan.
Katarina - säg till när du är redo att boxas.

/Cecilia, eller är det Anna?

1 kommentar:

  1. Redo blir jag nog aldrig men jag kanske vågar följa med ändå?

    /Katarina

    SvaraRadera