fredag 13 februari 2009

Semlor, cannelloni och boxning

Jag är gärna med på promenad på tisdag med semla efteråt (fast jag har inte något barn med mig). Då kan du få din creme också Anna :)

Berättade för Anna i morse på väg till dagis att jag hamnade i Gustavsbergs C häromdagen och åt en fantastiskt god semla på kondiset där. Så har ni vägarna förbi...

Nu är det helg igen och jag och sambon skall prova den nyinskaffade nespressomaskinen och äta en cannellone till. Sedan skall jag boxas för första gången på flera veckor :)

Ha en riktigt trevlig helg alla Finnboda ladies så ses vi nästa vecka!

/Cecilia

2 kommentarer:

  1. Hej Cecilia!

    Vad trevlig det låter. jaha då vet vi att om vi är i Gustavsberg så ska vi undvika semlorna på Blå Blom och i stället åka till centrum och snaska.

    Var boxas du? I Sundsvall gick jag ofta på boxing med en kompis och det var jättekul. De har på SATS här också men tyvärr på en tid då barnpassningen har stängt.....

    Trevlig helg
    /Kattis

    SvaraRadera
  2. Jag boxas nere på Danviks hälsoforum, men det är ingen klass utan jag boxas med en pt en gång i veckan. Fast om du vill kanske vi kan boxas tillsammans någon gång.

    /Cecilia

    SvaraRadera