måndag 9 februari 2009

Party-pooper!

Tack för senast damer! Jag gick ju hem lite tidigare än vissa andra har jag förstått...

Är ledsen att säga det men den 5:e mars är lokalen upptagen av oss i Samarbetskommittén. Hade glömt bort att det var den dagen vi bestämde på senaste mötet. Vill ju inte att mitt första inlägg ska komma från en party-pooper men vi måste hitta ett nytt datum i mars. För mig spelar det egentligen ingen roll vilken dag det blir, kan inte säga nu vilka dagar jag kan. Tänkte komma utan barn nästa gång och då krävs det att min sambo inte jobbar, vilket jag inte vet hur han gör i mars.

Överlåter till Er andra att bestämma en ny dag för mars månad och så kommer jag om jag kan helt enkelt. Bunkrar upp med ost utifall jag kan komma!

/ Michaela

1 kommentar:

  1. Hoppsan hejsan!
    Jag är ju oxå med i Sammarbetskommittén och kom ju inte ihåg jag heller, vi skyller på vinet ;).

    Då är det väl bara till att byta dag, kanske tom vecka så mitt förslag är att vi träffas den 26 februari. Vad säger ni andra?

    //Jennypenny

    SvaraRadera