torsdag 19 februari 2009

Mammabikten - någon som vill gå?

Jag älskar surdegsbröd, gör det bara allt för sällan. Egentligen tar det inte så lång tid, men jag har tyvärr inte prioriterat det.

Nu till en helt annan fråga. På Cirkus den 29 mars kl 10-16 är det ett evenemang som heter "Mammabikten" http://www.alltombarn.se/mammabikten Kostar 375 kr.
Jag undrar om det är någon som är intresserad av att gå på detta? Jag skall ev gå med en kompis, men det är roligt om vi blir fler.
Vet inte hur fort man måste boka biljetter, de kan ta slut rätt fort till den här sortens föreläsningar, så hör gärna av er till mig så fort som möjligt om ni är intresserade.

cecilia@walleninspiration.se alt 0739-35 75 02

/Cecilia

4 kommentarer:

  1. Visst verkar det inspirerande! Intresserad?

    /Cecilia

    SvaraRadera
  2. Var inne kikade jag oxå, men vi åker till Sälen då så jag kan inte hänga på, tyvärr.
    //Jenny

    SvaraRadera
  3. Jenny: Synd, fast Sälen är inte fy skam heller :)

    /Cecilia

    SvaraRadera