tisdag 17 februari 2009

Hej!
Vad flitiga ni är med bloggen!

Det blev jag och Anna som tog oss in till Söder med våra småttingar. Vi hamnade dock på ett annat café, tror det hette Sofo Café. Anna får rapportera betyg för semlan. Själv tog jag en gudomligt god äpple-kanelmuffins. Uppenbarligen ett poppis café för kändisar. Fyra gäster passerade under vårt besök varav två var kändisar, Jill Johnson samt Mark Levengood =O).

Ser fram emot ostkvällen! Jag kan ordna lite ostkex om det fortfarande behövs. Inte för att jag är så vilse i ostdjungeln, jag är ju ingift i en fransk ostälskande släkt =O).

Ikväll ska jag på visning på Medelhavsmuséet som precis öppnat efter renovering, ska bli skoj! Efter visningen väntar lite mat och viiiiin och konstföreningens årsmöte.

Ha det gott!

/Mia

1 kommentar:

  1. Låter som det var trevligt. Ångrar lite att jag inte följde med...

    Vad mysigt det låter med Medelhavsmuséet. Jag tror att min sambos pappa har varit inblandad på något sätt i renoveringen. Ha en trevlig kväll!

    /Cecilia

    SvaraRadera