måndag 16 februari 2009

Måndag igen!

Hej!
Har precis kommit hem från avlämnandet på dagis, det var verkligen kallt ute!
Skönt för barnen att det är riktig vinter i varje fall. Synd att de saltat isbacken borta på dagis, det går inte att åka längre :-(
Själv stod jag på näsan i lördags när jag försökte. Hehe.

Inte heller jag blev uppvaktad på alla hjärtans dag. Det är ju bara en "silly" amerikansk tradition. (Säger maken).

Vi var i alla fall nere på söder och hade mysdag och fikade på lördagen, dock var det knökfullt på Gunnarssons så det fick bli Skrapan- som har så gott kaffe.

Och Cecilia!
Lyllo dig som "fått" en Nespresso- det blir ju så supergott kaffe i dem. Jag önskar mig också en sådan. De är så små och smidiga också.

Apropå nästa veckas ostätande är det ju bra att veta vilka som kommer. Vem tar med vad?

Ska vi ses imorgon vid nio och gå och äta semlor?
Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Jag kommer nästa vecka och min granne Sandra. Hon och jag ser till att det finns frukt och grönt och lite marmelad.
    Tror tyvärr att jag måste hoppa över morgondagens promenad, jag är både täppt i näsan och har fått ett mini-nackspärr (och då har jag ingen nytta av att jag är massör...). Njut av en extra semla för mig med :)
    /Cecilia

    SvaraRadera
  2. Hej
    jag tror att även jag måste stå över promenad o semla i morgon, beror lite på hur jag känner mig....
    /Katarina

    SvaraRadera