tisdag 24 februari 2009

Länge sedan

jag skrev...
Ibland är det bara så mycket på en gång.
Sixten är superförkyld. Trist. Bara att hålla tummarna för att inte vi andra får samma. Jag kör min huskur med ingefära, vitlök och citron i varmt vatten. Tycker det funkar faktiskt. Peppar, peppar ta i trä...:-)

Visst är det larvigt, men jag tycker det är kul med förlovningen mellan Victoria och Daniel. Det är ju så romantiskt och de är så söta.

Ser fram emot att ses på torsdag.

Nu börjar fastan, dvs slut med semlor... Jag har nästan lyckats föräta mig även i år. Tur att det är länge till nästa gång.

Vad ska man överdosera nu?

1 kommentar:

  1. Hej Anna

    Mötte din mamma på väg hem från dagis. trevligt att ha henne på en snabbvisit här. Hoppas inte att hon blir förkyld- bjöd du henne på dunderkuren?

    Självaste semmeltisdagen i dag och jag blev utan semla. Magnus hade lovat att köpa från Tössebageriet men Magnus ligger hemma sjuk..tyvärr och jag vägrar nöja mig med Ica-semlor.

    Ja vad ska vi överdosera nu, förslagsvis börjar vi med ost på torsdag?

    Vi ses då

    Kram till alla

    SvaraRadera