torsdag 12 februari 2009

Lugnet sänker sig

Hej på er!
Har satt mig tillrätta i hemmets lugna vrå, barnen är lagda och maken är på konferens. Har lyxat till det med maffiga räkmackor och god ost. Ska vara en nörd och se på tv hela kvällen; det börjar snart med Halv åtta hos mig, sedan ska jag och pensionärerna se Antikrundan och kl nio börjar Lyxfällan. Efter det är det nog läggdags. :-D

Apropå semmeltest så gillar jag verkligen idén. Hur ska vi göra, köpa hem semlor eller gå en "kondisrunda". Inser att det nog är smidigast att köpa hem, men det är ju liksom kul med "helheten" också- hela kaféupplevelsen. Då kan vi lägga ut testet här på bloggen. Fast jag nöjer mig med hemmaprovning också förstås. Då blir det mer på riktigt, ett blindtest.

Men den där tidiga morgonen med fika på G:sons, den kan vi kanske ta i nästa vecka?
Tisdag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar