torsdag 19 februari 2009

MMMMMums...

Man blir ju så himla sugen på att börja baka när man hör er töser prata om diverse bröd hit och dit. Kanske ska göra som du Anna och samla lite vuxenpoäng och skaffa sig en rejäl assistent =). Jag är ju liiiite svag för snygga saker ock skulle ju gärna vilja ha en sådan där stilren snygg (och dyr) sak, gärna röd... Åhh vilket bröd jag skulle baka med denna maskin. Den är ju även så snygg att vi kan ka den som prynad. Kanske ska ta en snack med maken hemma.

Föresten, ett sambesök till Home-butiken i Sickla kanske är på sin plats så kanske vi kan få rabatt om vi är flera =)He he

Jennypenny

5 kommentarer:

  1. För att få skryta lite och tipsa, så är jag en glad ägare av maskineras royce royce- en Kitchen Aid hushållsassistent, dessutom röd. Det du Jenny Penny!!

    /Katarina

    SvaraRadera
  2. Jenny: Jag har också tittat på den röda på Home-butiken i Sickla! Vill ha!

    Katarina: Lite avundsjuk blir jag allt...

    /Cecilia

    SvaraRadera
  3. Cecilia: Med all rätt, med all rätt *skrattar belåtet*

    SvaraRadera
  4. Fy f*n vad orättvist! Jenny gråter av avundssjuka... = (

    SvaraRadera