söndag 22 mars 2009

Poppis för småbarnsföräldrar att sova på bio

Hej alla ladies!

Hoppas att ni hade det trevligt i onsdags. Väntar på roliga bilder från kvällen! Vårsolen skiner över Finnboda och det är dags att plocka fram vårkappan :)

Johanna och jag var på bio med en kompis igår och såg "Glömligheter", den nya Pettson och Findus-filmen. Trots att jag älskar Pettson och Findus råkade jag slumra till en kort minut. När jag tittade till vänster om mig satt en pappa också och sov gott och till höger om Johanna satt min kompis och snusade gott. Johanna var dock så koncentrerad på filmen så hon verkade inte märka ett dugg som tur är. Kanske är bion det enda stället där småbarnsföräldrar får sova riktigt gott?

Nu är det dags att ge sig ut i vårsolen för att sedan slinka ner på Kung Carls bakficka och äta brunch med en kompis.

Hoppas ni får en riktig skön söndag!

2 kommentarer:

  1. mmmm, vad gott med brunch- det älskar jag. Rekommenderar du stället ni var på?
    /Katarina

    SvaraRadera
  2. Absolut. Det var inga dignande bord, men fullt tillräckligt för att jag skulle äta för mycket i alla fall. Trevligt ställe mitt på Stureplan.

    /Cecilia

    SvaraRadera