söndag 8 mars 2009

Hello!

Tillbaka från landsorten igen, har varit hos föräldrar och svärföräldrar i helgen.
Har fått två härliga sovmorgnar som jag verkligen behövde. Fast första natten låg jag mest och stressade upp mig över att jag måste se till att somna nu när jag hade barnvakt. Då gick allt fel, hällde ut vattenglas mitt i natten och sådant trevligt. Det är så typiskt.

Låter verkligen hemskt med den där Tabita-morsan, Caroline! Tur att det finns folk som bryr sig i varje fall. Man kunde dock önska att det var deras egna föräldrar.
vi hänger gärna med dit någon gång.

Vad gott ditt recept lät, Cecilia, jag ska göra det i veckan.

Ha det gött!

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det kan vara. Första natten jag skulle sova borta utan barn trodde jag att jag skulle sova som en stock. Jag vaknade dock varje timme för att lyssna om jag kunde höra barnen. Så dagen efter var jag tröttare än någonsin! Vad tokigt man är funtad.

    /Cecilia

    SvaraRadera