tisdag 24 mars 2009

Jag blir så trött på SNÖN!

Jag som trodde att våren var på ingång på riktigt och så kommer all den här snön som skulle ha kommit i december, eller varför inte i januari? Då längtade vi efter den, nu gillar vi den inte.

Är det någon fler än jag som känner sig trött. Jag känner mig dötrött och då har jag nyss kommit från träning på SATS. Blir man inte pigg av träning??? När man inte vet något annat så kan man ju alltid skylla på vädret, så jag antar att det denna gång är snöns fel att jag är trött *suck*

/Katarinzzzzzzzzz........a

3 kommentarer:

  1. Jag är också trött...
    Inspirationen med middagslagning ligger på total botten. Så även allt som ska göras hemma när väl Rut lagt sig. Nu behövs det lite vårsol och vårkänslor så jag kan rycka upp mig.

    Vilken tur att jag har MASSOR av choklad från Chokladfabriken hemma och en karl som är i Göteborg. Ska lägga mig i badet och mysa och äta pralliner nu.

    //Karin

    SvaraRadera
  2. Får man komma och krypa ner med dig? Jag är nämligen dösugen på choklad!
    /Katarina

    SvaraRadera
  3. Det finns choklad kvar... Välkommen!
    /Karin

    SvaraRadera