torsdag 28 maj 2009

Pyssel istället för TV


Nu har jag äntligen skickat iväg alla bilder tagna år 2008 för framkallning !

Vi i vår familj är nämligen vansinnigt dåliga på att framkalla våra fotografier. De har tyvärr en benägenhet att stanna kvar på hårddisken och "skräpa", men nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen.

Nu ska jag ägna mina kvällar åt att klistra in dessa i album vilket kommer att ta mig åtskilliga timmar, så undrar ni vad jag har för mig om kvällarna framöver så vet ni det nu. Jag ser verkligen fram emot ett klippande, klistrande och skrivande, har tom investerat i lite scrapbookpapper för att skoja till det lite extra.

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt det låter. Jag borde också ta itu med våra bilder, men det får bli ett projekt till pensionen tror jag :)

    /Cecilia

    SvaraRadera
  2. Va duktig du är Jenny!
    Jag har fått framkallat en massa foton- men inte satt in dem. Jag tänker alltid att jag ska göra det - sen. Min nya plan är att jag ska ta med mig kassen med foton ( det är en hel kasse med foton och småprylar) ut till landet i sommar. Får väl se i höst hur det gått.
    /Karin

    SvaraRadera
  3. ja det där med foton har man ju dåligt samvete över hela tiden. Har ni sett att det finns att beställa färdiga böcker, där man lägger in bilder o bildtext på datorn och sedan får en färdig bok i handen, det tror jag skulle vara ngt för mig om vi över huvudtaget ska ha några bilder i papperformat.....

    /Kataraina

    SvaraRadera