torsdag 7 maj 2009

Brf Finnboda port - Knattedisco och städdag

Söndagen den 17 maj kl 15-17 har vi i "punkthusen" knattedisco för de små medan de vuxna passar på att rensa lite i rabatterna och städar kring våra hus.

Jag vill bara passa på att tala om att era barn som inte bor i "punkthusen" gärna får komma på discot de oxå och känner ni mammor och pappor för att ta ett "nappatag" och rensa lite i området så går ju det bra det med =).

Vi bjuder barnen på festis och popcorn, vi vuxna får hålla tillgodo med frukt och dryck såvida ni inte plockar med egna fikakorgen.

Meddela gärna om ditt/dina barn kommer på discot via sms till mig på mob 070-35 5678.

Trevlig helg!

Kram, Jennypenny

3 kommentarer:

  1. Jättetrevligt initiativ! Vi kommer naturligtvis att dyka upp för städning och dans!

    /Cecilia

    SvaraRadera
  2. Gud vad trevligt!
    Jag anar att min familj exlusive mig själv kommer för jag har andra planer....

    Anna

    SvaraRadera
  3. Vi är ute på landet och har egen städdag då så Rut får dansa en annan gång.
    /Karin

    SvaraRadera