onsdag 6 maj 2009

Mysig snacks-träff

Det var skoj att träffas i kväll. Bästa tilltuggen stod Jennie för tycker jag. Någon sorts smördegsbröd med kryddnig topping. Tack för det och hoppas att du vill komma igång- det är alltid trevligt med lite fler norrlänningar!

Nästa träff blir alltså hemma hos mig eftersom många ladies tyckte att det var dags för en riktig utekväll med tillhörande förfest. Vi äter inget hemma utan alla tar med sig något matigt att bjuda de andra på. Om det finns pengar i kassan kanske vi kan köpa in något gott att bjuda på (skumpa!!!??). De som vet med sig att de inte betalat in 20kr/ gång kan väl göra det till JennyPenny.

Vi kan väl rapportera på bloggen vad vi tänker ta med så vi har någorlunda koll?

Något vi pratade om på kvällens träff var att hålla bloggen lite mera levande- men det är förstås frivilligt- en kommentar räcker länge!

KRAM
Katarina "som fyllt på med 3 inlägg sen vi sågs... och dessutom hunnit med att sätta upp lappar i trappuppgångarna som Janne gjort angående Finnboda Hages sommarfest den 6 juni. Blir det ngn fest för "punktisarna" i år månne?

2 kommentarer:

  1. Tack för igår!
    Angående att utöka 30 sträckan vid dagis så sa Martin att det är kommunen man ska vända sig till men att de troligen kommer hänvisa oss till länsstyrelsen (om jag minns rätt, jag var trött när han berättade allt detta).
    Jag ska maila förskolechefen under dagen och se om hon vet något.
    På fredag ska jag kolla Greys- längtar.
    /Karin

    SvaraRadera
  2. Bra att du kollar upp det där Karin!
    /Katarina

    SvaraRadera