måndag 21 september 2009

Shall we do it the french way???

Vilka är det som kan på torsdag?

Jag kan!

Om vi inte blir fler än tre stycken som svarar här på bloggen innan onsdag så tycker jag att vi blir för få....

Enligt önskemål så ska vi spara tapas och italienska delikatesser till framtida träffar och det känns helt ok, roligt att ordna det när många kommer och vi kan vara lite seriösare.

Vad sägs om att vi som kommer kör på det franska temat, så är det upp till var och en vad man tar med ost, sniglar, kex, croissanter, baugette, franska nötter, en härlig fransos, eller vad man gillar- bara man har en bra förklaring till varför man tycker att det är franskt.... ;)

Själv tar jag nog med ett paket franska.....

/KattisPattis

JENNYPENNY- är lokalen bokad?

9 kommentarer:

  1. Som det ser ut nu kan jag, men jag kommer kanske lite senare. /Cecilia

    SvaraRadera
  2. Salut!

    J´arrive! Jag tar inte med min belle-mère, men funderar på lite fois gras om någon är sugen... Jag kanske också blir lite sen...

    A bientôt! /Mia L

    SvaraRadera
  3. Jag kan oxå....

    //Caroline

    SvaraRadera
  4. Jag kan inte komma och om lokalen är bokad vet jag inte. Anna eller Mia som bor ett par våningar ovanför kanske kan snubbla förbi och kolla =). Ha det så trevligt! //Jennypenny

    SvaraRadera
  5. Men jag ses gärna den 5:e! =)
    //Jennypenny... igen ...

    SvaraRadera
  6. Jag kanske tittar förbi en sväng, beror dock lite på om jag kommer från jobbet i tid. Mia L har bokat lokalen. Vem hämtar nyckeln?

    /Mia B

    SvaraRadera
  7. Hej,

    Måste tyvärr lämna återbud. Har blivit sjuk.
    Lokalen är bokad men jag har tyvärr glömt bort det där med nyckeln. Någon som kan försöka få tag i Jenny?

    /Mia L

    SvaraRadera
  8. Ser ut som vi inte blir så många trots allt då o strul med nycklarna....

    Jag vet inte hur vi ska göra....??

    Höras via telefon kanske?

    jag blir eventuellt lite sen.....

    /Kattis

    SvaraRadera