lördag 5 september 2009

Övningspersoner sökes till TEI-behandlingar

Hej alla damer!

Jag skulle behöva lite hjälp från er.

Som ni kanske vet har jag och min kollega startat ett nytt företag där vi främst kommer att arbeta med kostrådgivning och behandlingar med TEI. TEI är en maskin som arbetar med infrarött ljus och muskelstimulation. Detta har en rad behandlingsområden, bl a mot smärta, uppstramning av hud, celluliter, muskeltoning, lokala fettansamlingar, ökad förbränning m m. Läs mer här

Nu behöver jag hjälp att hitta personer som jag kan öva på och få in rutiner och handlag med maskinen innan jag tar emot "riktiga" kunder. Övningsbehandlingen är 20 min lång och är en del av en behandling som vanligtvis används efter graviditet.

OBS! Ni blir inga försökskaniner eftersom maskinen är välbeprövad och används på kliniker och inom sjukvården runt om i europa!

Som tack för hjälpen får ni en aloe vera-produkt och ett presentkort på en "prova-på-behandling" att ge bort eller använda själv.

Hör av er till mig om ni är intresserade så får ni veta mer. Jag behöver ungefär tio personer och det är först till kvarn som gäller. Jag skulle vilja genomföra behandlingarna under vecka 37 och 38.

0739-357502 eller cecilia@walleninspiration.se

Tack för hjälpen!

/Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar