tisdag 28 april 2009

Verkligen snygga skor, tjejer!

Jag känner mig också sugen på ett par. Höhö. Det blir väl snart rena finnboda-uniformen. Är det den 6e som är spikat för träff nu?

Sitter på jobbet och snorar i POLLEN - HELVETET. Fasen alltså vad jobbig denna period är. I år är det verkligen rekord, jag är så trött och rödögd att jag inte vet vad jag ska göra snart... Jag hoppas faktiskt på en regnskur som spolar bort lite av det värsta. Jag har provat alla allergitabletter som finns tror jag. Finns det någon som har testat någon annan variant som har funkat, till exempel hälsokost?

Jenny, hoppas ni får skönt i stugan!
Vi hörs!

6 kommentarer:

  1. Vad jobbigt med pollen Anna, jag tycker synd om dig...men snart slipper du i varje fall glasögonen. Johan berättade om operationen, kul för dig!!

    Jag har ingen allergi o har därför inget att tillägga i den debatten. Får hoppas på regn som sagt!

    KRAM
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Ja, 6 maj är väl så gott som spikat!

    SvaraRadera
  3. Jag tror på kosten, som vi pratade om förut. Tycker att jag har mycket mindre besvär än förra året, eller så är det all aloe vera jag hinkar i mig :)

    /Cecilia

    SvaraRadera
  4. Jaha, vart ska man vända sig för att inskaffa finnboda uniformen? De är snygga!
    Jag är så himla stolt. Jag har precis luffsat runt min joggingrunda- utan att gå en enda gång! Plus att jag rusade upp och ner i trappen 3 gånger (tydligen obligatoriskt enligt Katarina). Fick bara lov att skryta lite- det här är nämligen MYCKET bra för att vara mig.

    Allergi- min bror är en superpollenallergiker. Han får kortisonspruta och har ett nässpray med kortison. Kolla med apoteket.

    Vi ses 6:e.
    /Karin

    SvaraRadera
  5. Stackars dig Anna.
    Visst vore det kul med en Finnbodauniform. Din pappa kan väl kanske fixa likadana overaller åt oss kanske =)He he

    //Jennypenny

    SvaraRadera
  6. Haha, vore onekligen kul med en 80-tals svettisoverall att matcha tofflorna med.
    Bra jobbat, Karin med springningen. Jag kan tipsa om lopning.nu, där kan man mäta sin runda för att bli ännu stoltare.

    tjillevippen på er,
    Anna

    SvaraRadera