onsdag 29 april 2009

Finnbodauniformen....

Karin- skorna kan du beställa fraktfritt på Docksta skon egna hemsida, som du hittar om du klickar här.

Ang storlekar så vet jag att Jenny beställde en storlek 39, jag tog en 40 även fast det är 39 jag har till vardags (kanske dumt, kanske smart- det återstår att se). Vi kan ha provning av storlekar på nästa möte då Jenny och jag kan ta med oss våra.....

Nästa träff blir alltså den 6:e maj i klubblokalen.

Kraaaaam!

/Katarina

PS Ang. Finnbodauniformens overaller så tycker jag att vi borde ha sådana där blå byxor som den där pappan med ljusa håret och svarta glasögonen har- Han som brukar hämta sina barn på dagis, de är coola....DS

3 kommentarer:

  1. Jag gick faktiskt in och kollade igårkväll. Det finns många snygga. Hittade några åt Martin också men vi har inte bestämt oss än. Det kommer ju se ur-kul ut om alla föräldrar springer runt i lika skor. Vi får se.
    Ses 6/5.
    /Karin

    SvaraRadera
  2. Dökul att beställa samma byxor som den där mannen, öh killen. Han kanske vill vara med i vår club ;)//Jennypenny

    SvaraRadera
  3. Ett anat populärt plagg som nog får sägas tillhöra Finnbodauniformen (för barn) är Houdinitröjor. Kan det ha att göra med utförsäljningen nere vid hamnen månne?

    /Katarina

    SvaraRadera