lördag 25 april 2009

Docksta-slippers


Hej tjejer,

idag har jag och min familj varit ute hela dagen och njutit av solen. Vi startade med kaffe i vår lilla park på förmiddagen fram till lunch för att sedan promenera till Sickla och käka glass och göra lite ärenden. Idag har vi även grillat för första gången och det vara kalasgott, tänk att man kan njuta så mycket av att äta. Men nu kommer det STORA, jag har beställt mina första Docksta-slippers. Visst är dom fina! Jag är helnöjd och kan stolt visa upp dem för er som ca 5 arbetsdagar. Det var Katarina som hade sin makes tofflor på fötterna som jag vart fullständigt betuttad i. Hade tänkt beställa ett par till min man, men det vart till mig istället =). Hoppsan...

Kram på er alla!

//Jennypenny

2 kommentarer:

  1. JA, Docksta- sköna och snygga.

    Gillade inte din sambo dem? Var det den lilla klacken som inte dög eller vad var det som inte föll honom i smaken?
    /Katarina

    SvaraRadera
  2. Han vill ha en annan typ av sandal, typ vandrings/fritidsvariant....

    //Jennypenny

    SvaraRadera