måndag 20 april 2009

Solen skiner...

... å jag har pysslat lite på balkongen nu på morgonkvisten trots att det är lite kyligt. Nu för tiden är jag hemma igen med Cassandra på måndagar och tisdagar vilket känns toppen. Jag njuter verkligen av hemmalivet dessa dagar och tycker de tre dagarna på jobbet bara rasar förbi. Veckorna flyger fram, man hinner inte riktigt med den här årstiden tycker jag.

I veckan är det förädrafika på tisdag, valberedningsmöte (ti), fotbollsinfo Boo FF på onsdag och Informationsmöte m HSB nere i Äventyskontoret på torsdag; ska ni inte dit? Min man ska det, jag blir hemma med barnen. Pga av alla dessa aktiviteter kan jag inte hänga på någon av dagarna, har redan "häcken full" så att säga... =) Men nyckeln finns att hämta hos mig.

Katarina; hoppas Frank och dina inköp på Blomsterlandet gick bra. Ska väl ditt en dag jag med tror jag.

Kram på er alla

//Jennypenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar