fredag 12 juni 2009

SEMESTER!!!


Nu börjar min semester och det ska bli så himla skönt!
Jag kommer att befinna mig i värmland i 3 veckor framåt så jag lär inte se er på ett tag, men sen kommer jag tillbaka hem till kära Finnboda och är här delar av veckorna. När jag är hemma kommer jag ibland att vara utan man och barn och då kan det tänkas att jag kanske kommer att känna mig lite ensam och sällskapssjuk. Men då tänkte jag att jag kollar bloggen och ser vad ni har för er.

Ha det så gott tjejer så hörs vi!

KRAM

3 kommentarer:

  1. Ha det så gott. Du kan väl skriva et inlägg när du är hemma också så att vi andra vet?

    KRAM
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Jag instämmer- ha det underbart skönt!
    För oss är det några veckor kvar... men det känns ok med tanke på vädret!
    /Karin

    SvaraRadera
  3. Hoppas att ni får det jättebra!
    Hör av dig när du är hemma.

    KRAM Anna

    SvaraRadera