fredag 5 juni 2009

Fredagkväll

Hej

Så här tror jag att det ligger till med kvällen:

De som ska åka från Finnboda möter upp hos Caroline i det blå huset, när som helst vid 17- snåret. Skiner solen och det är varmt ute kan vi ses ute mellan husen då, tycker jag.

Buss 17.50 till slussen och färja till Djurgården därifrån, eller buss 76 eller ngt annat.....

Vi som blir med i kväll:
Katarina, Karin, Anna, Cecilia, Jenny, Caroline
Har jag glömt ngn?

JO en ändring. Vi kanske kan träffas hemma hos mig, eftersom jag väntar på matleverans och inte kan åka innan den kommer. Har man tur får man lite hjälp av alla ladies också....Min balkongdörr står alltid öppen så det är bara att komma förbi.

Bord är bokat på Blå porten. Att sitta inne gick inte eftersom det var abonnerat. Jag bokade ett bord ute till 5 personer till klockan 18.30. Det går att avboka om det är så att vädret inte blir bättre. Jag visste inte var vi skulle äta annars, så jag bokade för säkerhets skull.

/Katarina

8 kommentarer:

  1. 21.00 Coverband på Tyrol- om vi blir less på karusellerna...

    SvaraRadera
  2. Jag kommer hem tidigare så jag ansluter till er i Finnboda vid 17-tiden hos Caroline eller Katarina?! =)

    Jennypenny

    SvaraRadera
  3. Jag försöker också vara hemma tidigare. Det är inte så viktigt med piffandet.

    /Cecilia

    SvaraRadera
  4. Jag är själv med barnen tills Fredrik kommer så jag måste hålla mig hemma tills dess... Ska kolla med honom så att han verkligen är hemma tills bussen 17.50, annars får jag komma senare...

    //Caroline

    SvaraRadera
  5. Caroline- om vi ska vara hos mig i väntan på matleveransen så tar du förstås med dig barnen o kommer hit. FATTAS ANNAT!!! o är Fredrik i krokarna så kan barnen vänta här hemma tillsammans med Frank o Magnus tills han kommer.
    /Katarina

    SvaraRadera
  6. Hahaha, stackars Magnus :-)
    Men då dyker jag & barnen upp framåt fem nångång...

    //Caroline

    SvaraRadera
  7. Jag har ingen cykel och måste gå hem från jobbet- vilket jag planerar att göra SNART. Har tappat bort min nyckel under dagen- det här har varit en riktig piss-dag. Ska bli skönt att hitta på lite skoj ikväll!
    vi ses hos Kattis då.
    /Karin

    SvaraRadera
  8. Kom bara kom Caroline! och alla andra. Jag ska fräscha upp mig lite- har suttit i bilkö från Kungens kurva. JAG HATAR STOCKHOLMS BILKÖER!!!

    /Katarina

    SvaraRadera