måndag 8 juni 2009

Moneybrother, money!

Vill bara påminna om en sak vi pratade om i fredags, nämligen att Jennypenny ska ha 20 kronor för de träffar som man varit med på.

Alla som vet med sig att de varit på en träff med ladiesclub och inte betalat 20 kronor till Jenny. Gör det så fort ni träffar på henne. Detta är bland annat för att täcka hyran av lokalen.

Jenny, du antecknar från o med nu vilka som har betalat så att det blir ngn ordning på det där. Det var väl ungefär vad vi kom överens om va?

/Pengabrorsan

5 kommentarer:

  1. Låter bra Pengabrorsan. Jag ska fixa den "lilla svarta" att anteckna i, men det blir allas egna ansvar att lämna sin 20:a per träff, jag vägrar påminna/tjata.

    Pengarna jag fått hitintills täcker lokalhyran för de tidigare träffarna så dessa har jag lagt åt sidan för inköp av något roligt till lokalen. Jag har funderingar på att köpa målarduk ock lite hobbyfärger så får barnen gå loss med det och skapa fina tavlor till vår lokal. Det vore väl trevligt att pimpa lokalen med barnens alster =).

    /Jennypenny

    SvaraRadera
  2. TIPS!

    Varför inte lämna en hundring på en gång så har man förhandsbetalat 5 ggr så slipper man komma ihåg att ha en 20:a i plånboken eller krångla med växel...

    SvaraRadera
  3. Ja varför inte, fungerar ju om du antecknar!
    /Katarina

    SvaraRadera
  4. Jag är SKYLDIG och jätteglömsk! Men så fort jag ser dig och kommer ihåg så ska du få pengar.
    /Karin

    SvaraRadera
  5. Jag har också glömt!!! Lovar att betala så fort vi ses. Kanske för ett helt år framöver :)

    /Cecilia

    SvaraRadera