torsdag 21 januari 2010

Nu ska här fikas!!!

Det var länge sedan jag skrev något här på bloggen. Jenny har varit flitigast och uppdaterat sidan lite då och då- vilket är väldigt trevligt!

Det ser ut som om det blir lite te och godsaker på söndagen den 7 februari, 15.00. Vad trevligt! När jag räknar efter ser vi ut att bli 7 stycken. Du kan väl boka ett bord för 7-8 personer Jenny? När ska vi åka från Finnboda? Gärna så nära inpå som möjligt eftersom vi är några som har lite annat för oss tidigare på dagen.

Är det förresten ngn som är sugen på VIN framöver?

Kram
Katarina

7 kommentarer:

  1. Jag vill följa med!
    /Mia B

    SvaraRadera
  2. Hallå!
    Kul med aktivitet. Förra våren hade vi ju heta semmeldiskussioner. Min semmelsäsong har redan börjat...

    Är alltid sugen på lite vin.
    Lokalen en torsdagkväll framöver?

    KRAM på er
    Anna

    SvaraRadera
  3. Vin är väldigt trevlig! Jag är på! /Karin

    SvaraRadera
  4. Jag kommer om jag orkar/hinner. Jobbar väldigt mycket just nu och särskilt torsdagar.

    /Cecilia

    SvaraRadera
  5. JENNY!

    Har du bokat söndag?

    /Kattis

    SvaraRadera
  6. YES! Vi får sitta i klubbrummet, spännande!

    SvaraRadera
  7. Anna. Jag provar gärna en semla med dig någon dag!

    Vin; gärna om jag hinner. Har precis som Cecilia mkt på jobbet just nu.

    Kram på er. /Jennypenny

    SvaraRadera