tisdag 5 januari 2010

Afternoon Tea lördagen eller söndagen den 6 resp. 7 februari


Nu har jag hittat ett mysigt och prisvärt ställe för Afternoon Tea;
Lady Hamilton Hotel på Storkyrkobrinken 5 i Gamla Stan.

Så här står det på aos.se
Superromantiskt hotell i Gamla Stan som dukar upp afternoon tea varje lördag och söndag för 180 kronor per person. Buffé med scones, marmelad, lemoncurd, fingersmörgåsar, kakor och andra godsaker.

Adress till hotellets hemsida http://www.thecollectorshotels.se/lady-hamilton/mat-och-dryck/afternoon-tea/

Meddela mig vilken dag som passar bäst, förslagsvis sittningen kl 15:00, så ringer jag och bokar.

Kram, Jennypenny

6 kommentarer:

  1. Kan båda dagarna, men det passar bäst med söndagen den 7:e för mig.

    /Cecilia

    SvaraRadera
  2. Söndag blir nog bäst!

    SvaraRadera
  3. Va skönt att bloggen är igång igen. Jag har hittat en lapp med inloggningsuppgifterna så akta er- snart ska jag också producera ett inlägg... :o)

    Jag har en grej inbokat den helgen men tror att vi kan vara färdiga till 15:00 på söndagen så det tycker jag vi kör på!

    Må gott i den härliga vinterkylan!
    /Karin

    SvaraRadera
  4. Hej

    jag röstar för söndag och 15.00

    SKoj
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Vad kul. Söndag kl 15 blir perfa.
    Anna

    SvaraRadera
  6. Smarrigt!
    Söndag kl 15 är perfekt!
    /Mia L

    SvaraRadera