tisdag 10 november 2009

Förra träffen

För Katarina och er andra som inte kunde vara med på förra träffen kommer här lite bilder. Det var undertecknad, Caroline, Mia, Mia B, Jenny och Anna som var med. Det blev mycket hudrengöring och insmörjning, dock inte så mycket smink. Jag tycker att vi hade trevligt i alla fall. Alla hade vi också med oss valfritt snacks för att göra det enkelt för oss, tidsbrist är enkelhetens moder...eller något sådant.







Ida hälsar och tackar så mycket för att hon fick komma. Följ gärna med mig på öppet hus den 25 november. Då får vi prova allt de har i sortimentet och dricka glögg och äta pepparkakor. Själv har jag gjort en lååång önskelista på saker som jag har mejlat till min kära sambo, t ex läppscrub och läppbalsam för kyssvänliga läppar.

ps. Jag blir inte riktigt vän med det här bloggprogrammet. Varför hamnar alla bilder överst i inlägget i stället för där jag har placerat markören? Varför överförs inte alla bilder som jag har valt samtidigt utan en del trillar bort på vägen? Varför, varför, varför!!!! ds.

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Visst var det trevligt. Lite synd att alla produkter var så dyra... Men det kostar att ligga på topp ;-)

    Jag ses gärna i december- gärna utan pyssel om det är ok. Men jag fogar mig förstås efter den stora massan...
    Vi kanske kan snacksa på pepparkakor med ädelost och glögg. Jag kan inte den 5 dec...

    Ha det gott allihop.

    SvaraRadera
  2. Vad gött det är med ärliga mammor "helest utan pyssel"- SKÖN kommentar! Vi kanske hinner med både och? Glögg och peppparkaka lät gott!

    /Katarina

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också vi kan försöka hinna med både och!
    Ska vi bestämma några dagar? Den 5:e verkar ju vara uppbokad för många. Jag slänger ut två dagar som förslag bara så att vi har nått att diskutera...
    Ons 2/12 Pyssel med barnen
    Tors 3/12 eller fre 4/12 Mammor och vin!

    Vad tycker ni?

    /Karin

    SvaraRadera
  4. Jag kan den 2/12 och den 4/12. Fast vilken tid är det tänkt den 2/12 om barnen skall med? Mina barn börjar lägga sig vid 19.00-19.30 så en vardag mitt i veckan kan bli körigt att pyssla på.

    /Cecilia

    SvaraRadera
  5. Nu pratade jag och Kattis igår. Det kanske blir en för stor apparat att dra ihop både pyssel med barn och vin med mammor.
    Ska vi satsa energin på att få till vin med mammorna eller pyssel med barnen?
    Jag röstar för vin med mammorna även om jag verkligen gillade idén med pyssel.
    Vad tycker ni andra?
    /Karin

    SvaraRadera
  6. Som jag tidigare antytt umgås jag helst utan pyssel. Hehe.

    anna

    SvaraRadera
  7. Då tycker jag vi kör mammor och vin =)
    Pyssla med barnen kommer vi väl alla göra ändå.

    Kram, Jennypenny

    SvaraRadera
  8. Jag röstar för torsdagen den 3/12 föresten =)

    //Jennypenny

    SvaraRadera